.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی اخلاقی در رشته ورزشی جوانمردانه

در حالی که در برخی رشته های ورزشی اقدامات غیراخلاقی و ناشایست از برخی ورزشکاران به موجب سرافکندگی و تخریب وجهه ورزش کشور می شود، این بار اقدامات غیرورزشی و هتاکانه در پهلوانی ترین و جوانمردانه ترین رشته ورزشی کشور موجب تاثر و تاسف بروز در میان ورزش دوستان و ورزشکاران کشور شد.

به گزارش «بولتن» بروز اقدامات ناهنجار و بی اخلاقی شاید در برخی رشته های ورزشی چندان برای مردم ایران مهم نباشد، اما بی اخلاقی و سر زدن حرکات ناشایست و به دور از منش جوانمردی از ورزشکاران رشته کشتی که به جوانمردی و اخلاق شهره هستند، به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

بنابر این گزارش، در بازی کشتی میان دو تیم ملایر و صنعت نفت که به میزبانی شهرداری ملایر انجام می شد، بروز یک حرکت ناشایست جوی متشنج و نادرست را رقم زد.

در همین زمینه ناظر این بازی در مصاحبه ای گفته است: کشتی روال عادی خود را طی می کرد و داوری هم هیچ گونه مشکلی نداشت اما به یکباره جو تغییر کرد.

نمازیان افزود: در پایان مسابقات 6 وزن اول کار با تساوی 3 بر 3 دنبال می‌شد که در دیدار 120 کیلوگرم اشکان‌ ازلی‌فر از نفت تهران مقابل محسن بشینجی از شهرداری ملایر قرار گرفت و در حالی‌که ازلی‌فر در تایم اول با 3 امتیاز از حریف خود پیش بود داوران یک امتیاز به بشینجی دادند که با اعتراض مسئولان نفت همراه بود.

وی ادامه داد: داور وسط این دیدار به این فن نمره داد و ناظر با این امتیاز موافقت نکرد و اعلام کرد که این فن در زمان بازی انجام نشده و وقت بازی تمام شده که با موافقت داور این دیدار روبرو و این امتیاز به کشتی گیر نفت داده نشد.

نمازیان بیان داشت: براساس همین تصمیم سرپرست تیم نفت به وسط تشک پرید و نظم بازی را به هم ریخت و تماشاگران را با این حرکت خود تحریک کرد.

وی تصریح کرد: بعد از این قضایا سرپرست تیم نفت تهران، کشتی گیر تیمش را از زمین بیرون کشید و یکی از کشتی گیران در این بین حرکات بسیار زشتی انجام داد که باعث شد تا تماشاگران بار دیگر تحریک شوند و بطری های آب خود را به سوی او پرت کنند.

ناظر بازی دو تیم کشتی شهرداری ملایر و نفت تهران ادامه داد: ما تا دقایق پایانی در سالن کشتی ملایر حضور داشتیم و تیم نفت را سوار اتوبوس کردیم و از محل خارج شدیم.

وی در مورد نتیجه این دیدار گفت: نتیجه 3 بر 3 مساوی بود، چون کشتی گیر تیم نفت تهران تشک را ترک کرد امتیاز این وزن به کشتی گیر شهرداری ملایر داده شد و نتیجه این دیدار 4 بر 3 به سود تیم کشتی شهرداری ملایر به پایان رسید.

نمازیان در مورد رأی کمیته انضباطی افزود: کمیته ای را برای بررسی این اتفاقات تشکیل خواهیم داد و فیلم این بازی را مجدداً خواهیم دید و مطمئناً با مربیان و کشتی گیران خاطی برخورد خواهد شد.

دیدار تیم های نفت تهران و شهرداری ملایر از هفته ششم لیگ برتر کشتی آزاد در سالن کشتی ملایر برگزار شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.461 seconds.